19 December


Känns inte som om jag har koll på dagarna längre, trodde det va söndag igår och va bestämt över att idag var måndag, men så va det ju såklart inte. Myst med Mathias, hans mamma, hans lillasyster Julia och Miloson hela söndagen tills vi bestämde oss för att åka hem men tåget var ju inte och tänka på, bara massa klydd. Så Pekka och Johan kom och hämta oss, alltid lika roligt och lyckas få in vagnen i andras bilar.

Nu är Milo och Jag iallafall hemma, Mathias har åkt hem.
Ska starta mitt projekt imorgon i mitt rum, ska måla en vägg från svart till vit. Kommer säkert bli snyggt!
Måste få lite ordning till Milo och mig.

Fick en glad överraskning på Mailen idag, har vunnit en tävling om en design till bloggen så snart slipper vi se denna tråkiga design som bara finns där tack vare att jag inte fattar så mkt om hur man ska göra.
Vann designen på; http://camillafamme.se/design/ =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0