21 Decenber



Igår va ingen bra dag, många skrik många tårar men allt sluta bättre än bäst.
Va ute en stund med Milos Faster Sophia och handla lite iallafall :)
Idag har det varit olika saker att göra, blev dels shopping med Mathias, Johan och Milo, lite fler julklappar så
nu är allt klart =) äntligen!! är hemma hos johan nu och ser film, ska försöka ta oss hem, det är ju verkligen snökaos ute och dom skottar inte ens så 5 bussar satt fast i kirseberg så vi fick gå en jävla bit hem.
Vill knapp ge mig ut i vädret igen, speciellt med en barnvagn som knappt går och köra i snön.
Meeen man måste!! So here we go..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0