22 December

Började dagen med frukost på sängen med älskling, välling till Milo och Notorious B.I.G på tvn.
Lite städat blev där tills vi fick chansen och få skjuts hem till mig, Jag och Milo då.
Den chansen tog vi, glöm att jag försöker släpa barnvagnen IGEN! Nänä, bort med dig snö, BORT!

Är hemma nu, dags att slå in julklappar sen möblera mitt rum, jag glömde ju berätta att Amanda och jag desperat några dagar såhär innan julafton passade på att stressa med att måla mitt rum! Ahh, en vägg iallafall, men snyggt blev det. Men nu ska allt på plats igen, lycka till.
Har en himla snygg film på hur Amanda målar också.. Söte haha!
Lägger upp den sen.

Imorgon blir det fira jul hos Mathias med hans familj, har köpit massa julklappar till honom =) bortskämd!
Milo har fått en söt pepparkaksdräkt som han ska ha imorgon, sen blir att jultomte på julafton.
Får väl visa bilder sen, tänker inte chansa med att ta på den nu och fota när han är som duktigast på att pricka in att kräkas när jag gör något sånt.

Förresten kolla nya designen, tjusigt va?

Nu ska jag och Milo stressa vidare, hör att någon sitter i sin gåstol och klämmer ut lite i blöjan. Mys! haha.

puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

du vet om att man inte ska sätta barn i gåstol innan de lärt sig att krypa va?



fin designen blev fresten! :}

2010-12-22 @ 22:27:44 | URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0