25 December


Jaha, då va mellandags rean igång, fyyy va folk det va ute! Ändå handla jag inte mycket av rea sakerna, blev rätt många basplagg till milo idag :) alltid super och ha! Han såg mest ut som ett frågetecken pga allt folk runt omkring haha..

Min mormor har varit här idag och hälsat på, lite julklappar där med. Milo fick Nicke Nyfikens Julfilm, det va riktigt bra för när vi va hos Mathias satte dom igång den och han satt säkert en kvart och bara stirra in i tvn för alla färger. Får väl testa imorgon och se om den är lika intressat ;)

Imorgon ska jag nog ge mig ut och kika på en tv om jag orkar, annars blir det väl en shoppingtur med pojkvännen och nä, det va faktiskt inte jag som va sugen utan han! haha!

Milo har äntligen somnat, han är helt slut efter juldagarna nu, synd om den lille, inte lätt och va liten.

Ska själv försöka sova, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0