27 December



Fick nattgäster igår av två frusna idioter =) alltså min knasboll till pojkvän och Govand, köpte massa gott sen film.
Kollade på "the experiment"



"En grupp män delas in i fångar och fångvaktare under 14 dagar där vakterna får order att hålla ordning. I verkligheten ledde det snabbt till sadistiska beteenden och fånguppror, medan de båda filmerna brer på mer med extremt våld och förnedring."

Nu ska jag och Milo bara mysa hela dagen tror jag.
Kan inte bli bättre men kanske får dra mig utåt, fast vet inte om jag orkar.
Ska nog sola iallafall, tänkte be mamma ta milo 45 min så jag får det gjort.
Kanske dags och hitta en nyårs klänning också, men vet inte om det är de viktigaste, hittar hellre en till min 18 års dag som närmare såg med stormsteg ;)

18 dagar kvar nu ju !

Hörs lite senare.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!

Allt bra med er?

När ska vi ta och bada på Aquakul? :) kram

2011-01-22 @ 22:02:42 | URL: http://maatiildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0