28 December


Nu närmar det sig nyår och jag har beställt en klänning men kommer säkert sluta med att det inte passar så får väl leta upp en till; man känner sig inte snygg i så många plagg när man fött en bebis på 4640 gram kan jag säga haha.

Har varit hos en vännina till mamma idag, med mamma och Milo då. Det blev nästan som en liten julafton där, Milo fick en Hemmagjord filt och en jättefin låda som det står "Milos Prylar på" får väl visa bild sen =)

Jag fick 4 biobiljetter och vars en badanka till mig och Mathias haha..

Är hos Mathias nu, han e bara trött, hur kul e de? Milo är nere hos sin Farfar och Ammi nu och underhåller dom =)
Jag har precis badat, superskönt, med jordgubbsbadskum haha!

Idag är de dessutom min morfars födelsedag, han skulle blivit 81 år gammal, vi ses i himlen någon dag Morfar! <3

Nu ska jag väl se lite tv, nattinatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0