29 December


Vilken dag!

Vaknade hos mathias av lilleman, han va lite smågnällig men han fick mat och somna om, senare gick vi upp och åt sen skulle Milo ha mat igen, ingen av dom gångerna åt han upp och han brukar va en gluppsk bebis annars! tro mig!

Sen skulle Milo och jag hem, vi köpte Kinamat med hem, hela vägen hem i bilen satt Milo och såg nere ut, inte ett dugg lik sig själv.. Han är alltid glad och nu är han bara nere och ledsen, när vi kom hem tog vi tempen, nästan 39 grader, och stekhet?! då hade han ändå vilat sig och va kall om händer och fötter trots strumpor och vantar!

Han fick alvedon, de hjälpte lite och han somna, sen vakna han och fick inte alls mkt mat i sig, hostade så han kräktes flera gånger, sen tog vi tempen igen och febern va på 39 igen.

Ringde sjukvårdsupplysningen och alla råd om att inte ge bebisar antibiotika som jag fått höra av Bvc stämde inte alls, verkligen inte sa han, så imorgon blir det vårdcentralen DIREKT!

Åhh mammas lille plutt =(



<3



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-30 @ 23:36:14 | URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emlan

Update update :)

2011-02-04 @ 16:26:04 | URL: http://emlanherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0