Det här med blogg..

Alltså har märkt att det här med att få en snygg blogg kommer aldrig gå för mig.
Hur jag än gör blir det tossigt, har till och med fått ett bloggaward idag, supergulligt av dig Jennifer!

Ska skicka vidare det sen till olika personer, men inte förrän sen!

Idag vakna vi trötta som alltid, Mathias skulle egentligen gått på skolavslutning inför jullovet, men när jag vakna vid kvart i elva så hade han fortfarande inte gått, dåligt grabben hihi !

Fredag idag, men vad hjälper det? Blir myskväll här hemma, måste få iordning på mitt rum, tänkte skippa den där traditionen jag annars har att göra allting dagen innan julafton och istället göra det nu (en vecka innan julafton bara men ändå lite bättre!)

Milo har börjat med världens knas-sak, han bara sitter och vrålar "JAJAJAJA" till allting. Min pappas förklaring var att Milo va trött på allt mitt snack så han kör på det nu och svara så. Kan det va så? haha.



Sakna Magen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0