Julafton

Idag var alltså Milos första Julafton, blev hämtade hos Mathias imorse av pappa, för idag skulle vi på varsit håll, jag skulle hem och fira med syskon och föräldrar och Mathias skulle till sin mamma.

Pappa och jag fick iallafall snabbt handlat de sista julklapparna sen var det bara och skynda sig hem för att byta om och grejer.

Det hände något så obehagligt idag, Milo har under ett bra tag tatt sig för örat så man har ju märkt att han har haft ont men han har inte haft så mycket feber och inte varit speciellt ledsen. Så har tänkt på det som en lättare öroninflammation och det gör doktorn ju ändå inget åt så stackarn har fått stå ut, Men idag när jag låg i sängen och mata lillen så hade jag plötsligt blod på handen och milo på kinden och handen, till slut var det överallt, efter att ha undrat så fick jag syn på hans öra som va helt blodigt, de visa sig att Milos trumhinna hade spruckit..
Vet att det inte är farligt men det gör alltid ont i en mammas hjärta! =)

Sen kom iallafall alla syskonen och milos kusiner, god mat, fina julklappar och min lilla prins var en supersöt Jultomte! Fast vi saknade Milos pappa där såklart..

Nu har jag iallafall så jag kan unna mig en ny tv =) underbart!

GOD JUL ALLA! <3

JulNissen Själv! =)



JulNissen med Kusin Casper =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0