Nu måste denna kväll få ett slut..


Det blev allt en slappedag idag, framför min jättetv, milo har varit på knashumör hela dagen och ligger bara och gör sitt lilla ljud så de rinner ner dreggel längst hakan på honom haha. Man får sig en dusch varje gång. Har också märkt att från och med nu är han inte lugn typ en sekund, uppmärksamhet! "ALL EYES ON ME" shit det är inte klokt haha.
Sen skrattar han som en tosing, sen får han tag i ens arm och knips så in i he***te... ajajaj..

Dags och sova nu tycker jag så denna dagen får ett slut, ska hem till Matte imorgon kväll tror jag, då är det hans tur och bli nerduschad av spott och nypt i armen helatiden. varsågod älskling!

Men trots alla Milos störiga stunder så är han de bästa på denna jord.

Gonatt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0