Helgen


Har haft fullt upp i helgen, ensam hemma, varit riktigt härligt!
I fredags mös jag med Milo, sen kom Amanda och Eric hit, vi snacka mest skit sen börja dom bli lagom runda under fötterna haha. Så kom Anton och Stoffe sen kom älskling, Pekka och Johan.
Vi gjorde väl inget speciellt, umgicks bara. Men trevligt va det!
Älskling, Johan och Pekka som över här och igår hade vi en riktigt slappedag med film och pizza.
Så sov dom över igen och stack hemåt idag.
Är mest, TRÖTT! Så nu blir det film med Musse och sen natti..

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0