Bakis & Kalas




Jaja, vakna med huvudvärk som inte var av denna värld.
Ska berätta lite om igår tänkte jag
, efter all stress med att gör sig klar för kvällen
och handla osv så var jag till slut klar iallafall, det ringde på porten och vännerna började
trilla in en efter en. Dom som spendera kvällen med mig var;
Mathias Amanda Eric Stoffe Emelie Johan Govand

Mamma och Pappa passade lilleman i ett annat rum och dom bjöd
oss dessutom på 6 Familjepizzor som var dom största jag någonsin sett.
Jag som annars inte tycker om pizza tyckte att dessa va himmelriket,
förutom amanos pizzor då så rekommenderar jag verkligen Pauli Brons pizzor :)

Iallafall, drickat gjorde verkan och vi planerade utgång
vi testade A2 men det var ett ställe mest för en kultur och inte var det vår
så efter klängiga idioter och slågsmål fick vi nog och därefter stack vi till nummer 19

Kom hem närmre halv sex på morgonen, då hade jag fått nog, somnade inte förrän sju och
sen skulle denna stackaren upp klockan 11 och handla till kalaset som va idag.

Jag lagade kycklingsallader, två olika, enkelt och gott!
Ena receptet lärde jag mig hemma hos Mathias mamma, världens godaste kycllingsallad
enligt mig iallafall haha..

Fyra började kalaset men folk stanna länge, det var trots allt lördag och drinkar blandades :)
Fick Pengar till min tatuering som jag planerat göra och champagne och massa annat!

Nu är jag dödstrött, ska lägga mig med mina hjärtan..

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0