11 mars



Sådär, blev väckt klockan sju imorse av en väldigt morgonpigg liten pojke som låg och
drog i mitt öra och skrek "mamamama"
Men med tanke på att det är fredag så kan jag gå med på att gå upp..
Ska snart iväg och träna på kära sats, helt perfekt att kunna lämna in sötisen så men
kan få träna i lugn och ro :) speciellt vid denna tiden när där inte är så mycket folk.
Mest mammor, men vi ser ju likadana ut hela högen så inget att skämmas för haha!

Iallafall, vi gick upp vid sju, velling blev det och kaffe till mig.
Två timmar senare när jag varit borta i 2 minuter på toa kommer jag in i vardagsrummet och då
har lilleman somnat i sin gåstol fram tvn, helt utslagen va han..
Så in i sovrummet med han och nu sover han som en stock i sin säng.
Men inte tror ni att jag kan sova nä, för jag har redan fått i mig morgon kaffet! Helt underbart!

Så nu ska jag glo på kärring programmet våra bäst år för ovanlighetens skull ;) hmm..
Min söta mamma har tvingat i mig detta knasiga program sen jag va liten.
Man kan bara inte låta bli att kika nu!

Skriver lite senare om det blir några planer för kvällen :)





Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

haha meeeen va söt!!!!! =)

2011-03-14 @ 20:36:45 | URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0