9 mars


Idag är en sådan dag där vi verkligen inte har gjort någonting haha!
Alldeles för trött för att hitta på något, Mathias har varit mycket med oss och myst dessa dagarna.
Igår var vi på hans skola,
det va en mysig morgon promenad dit.
Vi pratade lite med hans lärare som jag personligen tyckte va totalt dum i huvudet *fniss*, alltid trevligt och träffa på sådana personer. Men tyvärr finns det sådana också i denna värld och MASSOR!
Efter det så fick vi till värnhem och handlade vitlöksbröd, blöjor, våtservetter och nudlar, en skum blandning alltså. Efter promenaden hem käkade vi, mathias somna till sen skulle jag iväg så han var här hemma med miloson. När jag kom hem så badade milo och mathias, så söta dom va! lust och visa en supergullig bild men matte dödar väl mig då haah!
Efteråt gick vi på kvarterskrogen med mamma och pappa, drack en öl och åt pizza.
Väldans mysigt!

Jag somnade rätt tidigt igår har jag för mig men har varit helt slut idag iallafall..
Milo somnade vid åtta idag och jag tänkte avsluta dagen med film, chips och dippa, men efter halva filmen vaknade milo och ville va med, tror han somnade i sin säng nyss så ska också passa på och sova nu!

ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0