Hagel hagel hagel..


Då var det dags igen, precis tittat ut på gården med miloson, han var i chocktillstånd av det superfina hagelregnet vi fick nyss. Helt galet, haglade ju i evigheter. Så nu är vi tillbaka på ruta ett, vinter, igen. Jag som vill ut på långpromenader med milo i barnvagnen. Göra saker utomhus. Men nä, får väl vänta, precis som alla andra haha. Tror inte någon gillar detta vädret. På vintern är det mysigt men nu har det varit förlänge. Men vi ska väl ge oss ut ändå, skam den som ger sig. Vi hörs!



 



Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

hahah, jo du det är jag faktiskt! såg det härom dagen att du laddat upp massa inlägg, är nästan lite stolt över dig dudu! :> men den lär väl dö ut lika snabbt igen om jag känner dig rätt ;}

Ladda upp fler bilder på lille Milo !! :> sötnöten

2011-03-11 @ 16:33:17 | URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0