Kass bloggare som sagt..




GO'kväll!

Okej, jag tycker klart att jag har varit en dålig bloggare nu för jag inte skrev igår, men ändå, jag har faktiskt ett liv och ett barn också hahah.. Skyller på det, lättast så än att förklara sig massor.
Igår mös jag med Milo hela förmiddagen sen skulle jag iväg, och efter det var jag en runda ute med Pekka och Matte men det var bara en liten liten stund sen stack vi hem..
Jag var så trött igår så ni kan in föreställa er, ögonen gick kors hela helatiden och jag ville inget annat än lägga mig ner och sova. Vilket jag gjorde också, hela kvällen blev knas. Sov en stund sen åt vi från Amanos, skitgott! Sen somna jag igen.. Men minns knappt något.. Fattar ingenting, som tur va så var Mathias här och tog Milo, annars hade det varit kört, så jag fick sova ut riktigt inatt och det märktes idag, för idag har jag städat hela långa dagen och fint blev det! Nu är det bara det roliga kvar och det är att sätta upp mina nya lampor och tavla från ikea och ta bort gavlen och sätta på ben på sängen istället så kommer det bli perfekt i rummet.

Nu ska Milo sova, Mathias spela xbox och jag njuter av att vila sen sova jag med är det tänkt!

Hörs iimorgon alla :)

Tycker föresten att säsongen kan sätta igång nu, känner att jag har vilat sångrösten lite för länge nu :) :b




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0