söndagsmorgon..



Jag skulle natta Milo igår inne i sovrummet hos Mathias mamma, dom andra satt i vardagsrummet och titta på tv. Såklart så somna jag också, märktes det att jag var trött eller? haha.
Jag vakna iallafall till med ett ryck sen och gick som ännu en zombie ut till Mathias i vardagsrummet.
Han bara skratta åt mig :( bättre blev det ju inte när jag mumla ut, kan du säga till hunden
och akta sig? Han låg i soffan ju.. Vilken typ haha.. En stor golden retriver! Lille Ozzy..

Iallafall idag vakna Milo nio och ville ha velling, såklart blev det så haha
sen skulle han busa en timme sen somna vi om till tolv :) mys!
Mathias sover fortfarande och vi har gått ut till hans mamma och Julia.
Milo far runt i sin gåstol och stör stackars ozzy, varje gång han har lagt sig på golvet någonstans sticker milo dit med gåstolen och försöker ta honom på nosen haha.

Nu blir det frukost!
hörs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0