18 December

Hej alla glada

Sitter just nu i soffan hemma hos Milos farmor, tog en paus i wallanderfilmen för att gå in på datorn och kika lite nu när lillkillen har somnat gott inne i sovrummet.

Varit på entre idag med mina grabbar för att mathias ville att jag skulle hitta något jag kan önska mig av honom.
Han är så söt han! Blev ett par mjukisbyxor till honom och en burk med såna godistefat till mig.

Längtar verkligen efter körkort, av många anledningar, längtade innan också men nu när man har barn så är det ett måste. Som vi kämpade oss fram i snön med barnvagnen, saltet är ju slut i malmö så dom skotar inte trottarerna, bara dom större vägarna. Det märktes nu!

Sen tog vi buss till Centralen och hade tänkt ta 15:42 tåget. Men det visade sig att 14:42 tåget var det som va påväg in efter en lång försening på 70 min!

När vi väl va framme blev det massa bus med Milos faster Julia som är 2 år gammal. Alltid lika roligt, idag lärde hon sig att säga när Mathias kom in efter en rökpaus "Ha du vajit ute o mautat cansojn thias?!"
Sötiiis! Haha..

Nu ska vi fortsätta film-myset för nu vakna Milo såklart igen!

puss





Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Grattis! Du blev vinnaren i designtävlingen :D

Hör av mig till dig via mail hur vi ska gå vidare :)

2010-12-19 @ 12:10:57 | URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0