Helt otroligt!

Det är ju helt galet så dålig jag är på att blogga haha!
Tiden bara sticker iväg, Milo är redan 5 månader och snart är det julafton, kan inte fatta det.
Vi har både gått igenom babysimkursen och bytt till sittdel i vagnen ju haha..

Idag har vi iallafall varit i stan och kollat på lite julklappar, vill mest köpa till Milo, men det går ju inte och hålla på så, man får ju ge sig någon gång. Jobbigt men sant.
Mamma och jag luncha på subway, alltid gott, har inte mått så bra så aptiten har inte varit på topp men märkte nu att den var tillbaka. Misstänker att jag har fått tillbaka min "ledsjukdom", samma som förra året. Det gör så ont!
Precis när jag kommit igång med träningen. Men tänker träna imorgon ändå.

Nästan alla julklappar är klara, finns förresten en till som är rolig och handla till och det är Mathias, hittar alltid saker till honom, men frågan är om Tomten tycker att han har varit tillräckligt snäll i år, får väl se om han kommer!

Sen stack jag ut en snabb runda och träffa Mathias hos hans kompis Robbi, blev ingen lång stund för vi ville båda hem till vår lille gosse..

sov gott alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0