18, finally !!




Idag är det ingen vanlig dag för det är faktiskt min 18 årsdag!
Äntligen 18, det va väl förfan på tiden..
Umgås bara med äldre och dom har förfan varit 18 länge nu men nu är jag med i spelet kära vänner haha!

Men är lite före ändå, har ju trots allt barn! haha!

Fick skönsång av familjen imorse, mamma pappa Mathias och Miloson..
Fast Milo titta på mig precis som ska jag verkligen upp nu? halv sju på morgonen? för att sjunga för dig mossan?

Fick årskort till nya säsongen för mff, kan det bli bättre?
hjälp till körkortet och en superfint halsband av min älskling.

Ikväll blir det först lite middag här med dom närmaste vännerna sen ut och göra stan osäker!
Dom brukar inte fråga mig om leg men idag ska jag trycka upp det i ansiktet på dom där vakterna..

Skriver imorgon om hur kvällen/natten blev!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0