dags för en dejt..


Har tränat idag, duktig som jag är så har jag skaffat ett träningskort på Sats där jag även kan få barnpassning under tiden jag tränar, helt perfekt!

Så ikväll va det dags för en liten dejt för mig och pojkvännen, bebisen va hos sin mormor och morfar medan vi gick och såg på bio. Såklart är vi så himla romantiska och äter på BK sen ser en sci-Fi-thriller-action film, annars brukar det bli en skräckfilm men den nya "buried" fick vi höra av några kompisar till oss att den suger. Varför chansa liksom? Då kan man hellre se den hemma någon kväll och välja något annat. Så det blev Resident Evil 3D Afterlife, den va suuuper! Jag gilla den verkligen & se den med Matte va extra roligt, han ser så chockad ut när något är overkligt i filmer och så säger han alltid "ellerhuuur" haha. Knasbolle!


Sen hem till mystrollet miloson. Imorgon är det första gången på babysimmet! Kommer bli skitroligt säkert men har ett fett stort jävla problem, har ingen bikini och det kommer jag på IDAG?! Hur smart får man bli.. Ut på jakt imorgon! Natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0