fisken milo

Sov inte under hela natten igår, det satte sina spår, sov från halv elva till tolv och vaknade sen på helt fel sida. Solstrålen Milo va på superhumör och gav mig hopp om att det skulle bli en bra dag ändå. För idag va det första gången på Piggelins Babysim som vi fick i doppresent utav Milos farmor. Mathias jobbade och kunde inte komma ifrån tidigare så Amanda snäckan följde med oss. Han va så söt i sina små badbyxor haha! Alla bebisar va äldre än Milo men i och med att han är en jättebebis så märktes inte det haha. Han började sprattla med armar och ben så fort han kom i vattnet. Han va verkligen en liten fisk, sen att hans mamma kände sig dunderlöjlig när hon hoppa runt där och sjöng "små fiskarna små fiskarna är lustiga att se" Men det va så mysigt att bada med lilleman, han tyckte däremot inte att det va så roligt när man skulle upp ur vattnet :( Pappa hämtade oss och körde Amanda Panda hem, sen stack vi och handla inför helgen. Mamma och pappa åker bort så kan va skönt och ha lite mat och så hemma. En hel helg ensam hemma. Hmm haha, men det blir mest mys med Milo! Antar att Matte kommer va här en del också så jag slipper känna mig ensam. Syrran verka lite festsugen, men har Milo så får se hur det går med den saken.
Nä, nu är det dags att sova sen upp tidigt imorgon och träna!


NattiNatti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0