Dålig på att blogga..



Som det kanske har märks så är jag usel på att blogga.
Jag vill verkligen göra det men så fort jag inte har haft tid någon dag så känns
det som om jag ger upp, och det gör jag alldeles för lätt.

Ger det en ny chans ännu en gång nu, så får uppdatera lite vad som hänt med Milo
och vad jag själv gjort.. Får nog lägga upp lite ny bilder på Milo, han har blivit så stor nu :)
Han vinkar så fort man säger Hejhej till honom och han pratar mer och mer för varje dag..

Kommer väl en bildbomb snart, kanske lägger upp lite inlägg som jag egentligen varit påväg och lägga upp
men det har bara aldrig blivit av sen har dom legat sparade ändå knasigt nog...

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0