Kalasdag..



Haaallååå..

Lagom Pigg idag kan jag säga, kom hem sex imorse med taxin och min söta pojkvän.
Hade en supertrevlig kväll/natt och allt tack vare Mathias.
Han gjorde kvällen rolig för oss alla, det är då man påminns om vad man föll för hos honom, det var exakt det, hur han kan få upp vänners humör bara genom några få ord eller något tokigt som igår.
Hela han såg ut som en glowstick hahah :)

Var först hos Johan sen drog vi utåt..
Det var många som stack med ut för att fira Matte sen var det
såklart några som svek, rätt dåligt faktiskt men skitsamma
för vi hade hur roligt som helst!

Nu har det precis varit kalas för han lusen, mycket folk och god middag.
Han fick lite paket och så sen nu är det bara mina föräldrar som är kvar här av
gästerna, dom sitter och umgås med mattes föräldrar..
Dom ska nog snart sticka och då tar dom med Miloson hemåt för några kompisar undra om vi ville umågs. Men blir inget sent, vill hem och sova med musse..
sen får matte stanna om han vill men det är kalas imorgon igen, denna gången hos hans mamma.
ska bli mysigt och träffa Julia (mattes lillasyster som är 2 år gammal)

ses.


Lite bilder från igår








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0