mormors födelsedag sen utgång..




Ikväll/inatt blir det utgång, nummer 19 väntar bara på oss känns det som.
Mathias är taggad, det märks :) Tur det! Är ju hans kväll!

Ska först hem till min mormor på middag för idag är det faktiskt hennes DAG :)
Hon fyller 79 år och det blir att fira henne med Mamma, pappa, Milo och Moster.
Hon får en fotbad i present av mamma och pappa.
Av mig och milo får hon en fin glas godisskål och en skitrolig vattenkanna som ser ut som
en flammingo, passar till hennes balkong, fast den enda växten där är förstås gräslöken haha.

Mamma ska sova kvar där och pappa kör mig och Milo till Mathias efteråt.
Milo ska vara hos sin farfar och Ammi ikväll/natt och kommer ha det jättebra.

Kanske verkar som om jag är ute mycket men det är våra födelsedagar som ligger tätt
och födelsedagar är till för att firas, ellerhur?
Men det betyder inte att jag inte saknar Milo för helvete vad ont det gör så fort man gått ut genom dörren. Vännerna får övertala en till att försöka släppa taget bara för några timmar och ha roligt!
Det får man lov som mamma, speciellt när man nyss fyllt 18 också.
Tycker jag iallafall!

Nä nu ska jag ha roligt, ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0