Om den 26/2


Igår skulle Milo spendera dagen/kvällen med sin pappa och det tyckte jag var en jättebra Idé.
Jag har ju Milo mesta tiden och är ofta ensam med honom och det finns inget mysigare.
Mathias spenderar mest sin tid med milo när även jag är med så detta var en bra grej, att det skulle vara dom två.
För igår skulle jag fira Amanda Panda, vi åt Tacos hos henne och spelade spel sen drog vi till slagt.
Träffade på min syster där och kvällen blev rättså händelserik hahah..

Sen ordnade mitt hjärta skjuts hem åt mig så Pekka kom körandes så jag slapp åka ensam hem..
När jag väl var hemma vid halv fyra hos mina pojkar så hade jag saknat dom massor trots en rolig kväll.
Jag blev så glad över att se att det hade gått så bra, mathias är en duktig pappa :)

Nu ska jag slappa lite till..
ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0