This day is gonna be the day..






Det blir till att mysa hela dagen :)
Han fick ett trådlöst headset till sin nya xbox och en sparbössa av Milo där han ska spara ihop till drömbilen. Den går inte och öppna utan att slå i sönder den, så antingen får han göra det när den är full eller när han är desperat hahah..

Ska hem till Matte nu och bara ta det lugnt.
Imorgon blir det party, på lördag kalas hos hans pappa och söndag kalas hos hans mamma.
Fullt upp denna helgen alltså!

Skriver mer imorgon :)

ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0