måndagar alltså..





Idag vaknade milo vid åtta och vi låg och kolla på Jims värld och så fick han sin velling. Morgonmys gillar vi! Sen började han bli rastlös så det var dags att springa ett varv i gåstolen och leka lite. Jag gjorde mig klar för träningen och packade skötväskan. Sprang runt som en galen höna och letade efter dom jävla nycklarna till låset till barnvagnen, hade jag inte hittat dom så hade det inte blivit någon träning för vår del. Rask promenad till Entré och inte på sats, kastade in Milson på hans favvoställe minisats. Inte en tår trots att han var nyvaken och säkert fortfarande sugen på att sova middag, men man kan inte missa ett lektillfälle enligt Milo haha. Jag gjorde mitt på gymmet, sen hämta jag honom igen och vi kollade lite i affärer, blev inget idag. In om på hemköp och handla lite nödvändigt sen långpromenad och en runda runt parken sen hem igen. Och här sitter vi, jag väntar på pappa som ska övningköra med mig och mamma som ska passa lille Milo. Han är lite lack nu, börjar nog bli matdags.. Tycker det är det helatiden, han sitter just nu och kollar på O.C med mig :)
Får se vad som händer senare, kanske träffa Mathias, man vet aldrig..



Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

varför skriver du med fetstil? blir så jobbigt och läsa då :[

2011-03-14 @ 17:09:18 | URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0