Såhär mitt i natten..



Jahapp, då fick jag inte lov och skriva med fet text längre för Jennifer nanana ;D

Nu är klockan mitt i natten och Milo vakna till lite nyss så mathias försöker få han till att vända sig på andra sidan och somna om, det verkar funka :) Fast det är förresten inte säkert så högt som han tuggar sina chips ;) men jag älskar honom ändå den knasbollen! Iallafall nu tycker jag att vi borde se film för nu har han äntligen slutat spela xbox heheh.. Förresten så var Pekka uppe en runda hos oss innan för han ville träffa Milo :) Han tycker om Milo och Milo tycker om Pekka, super! Sådär, jag har ändå börjat bli en flitig bloggare tycker jag, försöker så gott jag kan, rätt så skönt och skriva av sig. Vi hörs imorgon.. Puss & Natti





Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag tyckte det var lättare att läsa med den feta stilen istället ;)

2011-03-15 @ 18:11:44 | URL: http://metrobloggen.se/Pillaaaan
Postat av: Matilad

Hejsan.

Matilda här med Linnea, hoppas du kommer ihåg mig.

tänkte vi kunde ta och ses en dag?

Jag tappade min mobil så har ny men inte ditt nummer, du kan väl skicka iväg ett sms till mig.

0768799889 Kram

2011-06-19 @ 18:45:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lisa

Hejsan! Lisa heter jag, 18 år snart och blev den 6 Juli-10 mamma till en liten gosse som heter Milo. Är sedan hösten 08 tillsammans med min pojkvän Mathias och tänker hösten 2011 fortsätta mina studier till att bli elektriker. Här skriver jag om vår vardag :)

RSS 2.0